Pasageri cu dizabilitati

Cabinet medical

Cadre medicale pregătite pentru orice intervenții vă stau permanent la dispoziție la Cabinetul medical, situat în Terminalul de pasageri plecări, la parter.

Standarde de calitate pentru Serviciul de Asistenta Pasageri cu Mobilitate Redusa

În conformitate cu Articolul 9 al Regulamentului (EC) 1107/2006 – standarde de calitate cu privire la asistență și DOC 30 ECAC Annex J – Code of good Conduct in Ground Handling For Persons With Reduced Mobility, s-au stabilit următoarele standarde de calitate cu privire la disponibilitatea serviciului :

Disponibilitatea serviciului la plecare – anunțat cu 48 h în avans prin mesaje SITA sau alte forme de comunicare.

Disponibilitate 80% < 10 min de așteptare

Disponibilitate 90% < 20 min de așteptare

Disponibilitate 100% < 30 min de așteptare

Disponibilitatea serviciului la plecare – neanunțat (prezentare directă a pasagerului PMR la aeroport)

Disponibilitate 80% < 25 min de așteptare

Disponibilitate 90% < 35 min de așteptare

Disponibilitate 100% < 45 min de așteptare

Disponibilitatea serviciului la sosire – anunțat prin mesaje SITA sau alte forme de comunicare înainte de aterizarea aeronavei Disponibilitate 80% < 5 min de așteptare după parcarea aeronavei

Disponibilitate 90% < 10 min de așteptare după parcarea aeronavei

Disponibilitate 100% < 20 min de așteptare după parcarea aeronavei

Disponibilitatea serviciului la sosire – neanunțat înainte de aterizarea aeronavei

Disponibilitate 80% < 20 min de așteptare după parcarea aeronavei

Disponibilitate 90% < 30 min de așteptare după parcarea aeronavei

Disponibilitate 100% < 45 min de așteptare după parcarea aeronavei.

Dacă pasagerul cu dizabilități este nemulţumit cu privire la modul în care se aplică reglementările Regulamentului (CE) 1107/2006 la Aeroportul Internațional George Enescu Bacau, agentul de handling va pune la dispoziţia acestuia mijloacele necesare pentru a întocmi o plângere şi va depune plângerea la registratura aeroportului. Această plângere va fi analizată conform procedurilor interne ale aeroportului, iar soluţionarea va fi adusă la cunoştinţa pasagerului PMR în cel mai scurt timp posibil.